Погоджено
Затверджено
Заступник
директор з НВР Директор
школи
________В.В.
Котляренко ________В.П.
Кружнов
Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики
для 3 класу
35 годин (1год на тиждень)
(Згідно оновленої
програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уро-
ку
|
Дата
уроку
|
Тема
уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема
1. Інтернет (5 год)
|
|||
1
|
|
Інструктаж з БЖ. Поняття
про мережі. Поняття про мережу
Інтернет. Складові вікна програми-браузера.
|
|
2
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Пошук зображень,
текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів.
|
|
3
|
|
Пошук з різних джерел. Ключові слова для пошуку (на
прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших
предметів).
|
|
4
|
|
Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів
у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
|
|
5
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в
Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
|
|
Тема
2.
Людина та інформація (5 год)
|
|||
6
|
|
Роль інформації в житті людини.
Види інформації за способом подання:
текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
|
|
7
|
|
Перетворення інформації з одного виду в
інший.
|
|
8
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук,
перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації
сучасними пристроями.
|
|
9
|
|
Пристрої для роботи з текстовою,
звуковою, відео інформацією.
|
|
10
|
|
Структурування інформації в документах,
папках. Поняття меню.
|
|
Тема
3. Графіка (5 год)
|
|||
11
|
|
Програми
та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук
рідного краю на картах.
|
|
12
|
|
Середовище графічного
редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
|
|
13
|
|
Створення та змінювання
простих зображень.
|
|
14
|
|
Доповнення малюнка
підписом чи коментарем.
|
|
15
|
|
Створення
зображень з геометричних фігур.
|
|
ІІ семестр
|
|||
Тема
4.
Алгоритми і виконавці (6 год)
|
|||
16
|
|
План дій. Поняття
алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
|
|
17
|
|
Середовища
програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у
вигляді словесних, символьних блоків.
|
|
18
|
|
Порядок виконання
команд виконавцем.
Пошук пропущених дій в
знайомій послідовності
|
|
19
|
|
Складові частини
об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
|
|
20
|
|
Істинні й хибні
висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не»,
«і», «або»
|
|
21
|
|
Складання алгоритмів
для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
|
Тема
5. Текст (6 год)
|
|||
22
|
|
Середовища
для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки,
довідники, енциклопедії, словники.
|
|
23
|
|
Текстові
редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання
та вдосконалення текстів.
|
|
24
|
|
Основні
команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення
символів за допомогою клавіатури.
|
|
25
|
|
Доповнення
текстів зображеннями.
|
|
26
|
|
Таблиці
в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
|
|
27
|
|
Порівняння
текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у
текстах (на основі інформації з інших предметів).
|
|
Тема
6. Презентації (6 год + підсумковий
урок)
|
|||
28
|
|
Доповідач/доповідачка
та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид
презентування.
|
|
29
|
|
Середовище
створення презентацій.
Переміщення
слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів
|
|
30
|
|
Переміщення
текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
|
|
31
|
|
Утворення
нового слайду, текстового вікна/поля
|
|
32
|
|
Доповнення
презентації текстом, зображенням, схемою.
|
|
33
|
|
|
|
34
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий