3 клас календарно-тематичне планування



Погоджено                                                                        Затверджено
Заступник директор з НВР                               Директор школи
________В.В. Котляренко                               ________В.П. Кружнов
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики для 3 класу
35 годин (1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уро-
ку
Дата
уроку
Тема уроку
Примітка
І семестр
Тема 1. Інтернет (5 год)
1

Інструктаж з БЖ. Поняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

2

Поняття веб-сторінки, її адреси. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів.

3

Пошук з різних джерел. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

4

Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

5

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

Тема 2. Людина та інформація (5 год)
6

Роль інформації в житті людини.
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

7

Перетворення інформації з одного виду в інший.

8

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

9

Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

10

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

Тема 3. Графіка (5 год)
11

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

12

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

13

Створення та змінювання простих зображень.

14

Доповнення малюнка підписом чи коментарем.

15

Створення зображень з геометричних фігур.

ІІ семестр
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 год)
16

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

17

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

18

Порядок виконання команд виконавцем.
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності

19

Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

20

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або»

21

Складання алгоритмів для виконавців у середовищі програмування для дітей.

Тема 5.  Текст (6 год)
22

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

23

Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.  Змінювання  та вдосконалення текстів.

24

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

25

Доповнення текстів зображеннями.

26

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

27

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

Тема 6.  Презентації (6 год + підсумковий урок)
28

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

29

Середовище створення презентацій.
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів

30

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

31

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля

32

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

33

Робота над презентацією, її представлення.

34

Підсумковий урок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий