Погоджено Затверджено
Заступник директор з НВР Директор
школи
________В.В. Котляренко _________В.П.
Кружнов
Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики для
7 класу
(До
підручника «Інформатика 7 клас»)
Автори:
Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П.
Вембер,О. Г. Кузьмінська
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Електронне листування
|
|||
1.
|
Правила
поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна
скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення
електронної скриньки.
|
||
2.
|
Надсилання,
отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
||
3.
|
Етикет
електронного листування. Правила безпечного користування електронною
скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над
папками та листами.
|
||
4.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням
веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
|
||
5.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»
|
||
Тема 2. Моделювання
|
|||
6.
|
Поняття моделі. Поняття предметної
галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця,
формули, схеми та ін.
|
||
7.
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей.
|
||
8.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 2. Побудова
інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
|
||
9.
|
Карти
знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
||
10.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання»
|
||
Тема 3. Алгоритми
з повторенням і розгалуженням
|
|||
11.
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові алгоритмічні структури:
структури повторення та розгалуження.
|
||
12.
|
Алгоритми
з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
|
||
13.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 3.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
|
||
14.
|
Алгоритми
з розгалуженням.
|
||
15.
|
Складання
та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
16.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 4.
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
17.
|
Складання
та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
18.
|
Інструктаж
з БЖД. Практична робота 5.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.
|
||
19.
|
Розв’язування
компетентнісних задач.
|
||
20.
|
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
||
Тема 4. Табличний процесор
|
|||
21.
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних:
число, текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання,
перегляд і збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх
властивості. Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації
на аркуші і в книжці табличного процесора.
|
||
22.
|
Редагування даних таблиці. Уведення даних до
комірок: текст, число. Іменовані комірки і діапазони. Автозаповнення.
Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
||
23.
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
||
24.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у
середовищі табличного процесора.
|
||
25.
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і
властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у
середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
||
26.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
на діаграмі.
|
||
27.
|
Правила запису формул у табличному процесорі.
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
||
28.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій.
|
||
29.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
||
30.
|
Контрольна робота №4 з
теми: «Табличний процесор»
|
||
Тема 5. Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
|||
31.
|
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка
плану виконання проекту.
|
||
32.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
|
||
33.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
||
34.
|
Захист проекту.
|
||
35.
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу за рік.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий