Погоджено
Заступник директор з НВР
_________В.В. Котляренко
Затверджено
Директор школи
_______В.П. Кружнов
Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики
для 2 класу
35
годин (1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з
інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уро-
ку
|
Дата
уроку
|
Тема
уроку
|
Примітка
|
І
семестр
|
Тема 1. Інформація
(5 год)
|
1
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті
інформатики. Зміст та завдання
курсу «Інформатика».
|
|
2
|
|
Поняття про інформацію. Властивості інформації.
|
|
3
|
|
Сприймання людиною інформації.
Види інформації за способом сприймання: зорова,
слухова, нюхова, смакова, дотикова.
|
|
4
|
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої
приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
|
5
|
|
Пристрої для роботи з інформацією.
|
|
Тема 2. Комп’ютери та інші
пристрої (7 год)
|
6
|
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
|
|
7
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.
|
|
8
|
|
Робочий стіл. Значки робочого столу.
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та
переміщення об’єктів.
|
|
9
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних
режимів.
|
|
10
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними
пристроями
|
|
11
|
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень
(образотворче мистецтво), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
|
12
|
|
Використання пристроїв для навчання: читання текстів
(літературне читання, мови). Виділення обраного тексту в середовищах для
читання.
|
|
Тема 3. Інтернет (6 год)
|
13
|
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для
роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з
вікном.
|
|
14
|
|
Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
|
|
15
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті.
Інформація для дітей та для дорослих. Приватна
(особиста, сімейна) та публічна інформація.
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
|
16
|
|
Перегляд навчальних відео, картин художників,
читання текстів.
|
|
ІІ семестр
|
17
|
|
Вдосконалення навичок усного рахунку в
математичних тренажерах.
|
|
18
|
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з
маніпуляторами, клавіатурою.
|
|
Тема 4. Графіка
(8 год)
|
19
|
|
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для
створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень.
|
|
20
|
|
Зображення з геометричних фігур.
|
|
21
|
|
Змінювання готових зображень.
|
|
22
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
|
|
23
|
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
|
|
24
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі
галереї, екскурсії до музеїв.
|
|
25
|
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та
образотворчого мистецтв, читання тощо).
|
|
26
|
|
Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих
зображень.
|
|
Тема 5. Команди та виконавці
(9год)
|
27
|
|
Поняття команди. Порівняння команди й
спонукального речення
|
|
28
|
|
Команди й виконавці.
|
|
29
|
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у
природі.
|
|
30
|
|
Виконання послідовних дій. Пошук помилок в
послідовності дій.
|
|
31
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у
середовищах програмування
|
|
32
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук
помилок в послідовностях;
|
|
33
|
|
Порівняння двох або більше предметів.
Об’єднання предметів у групи за певними
заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів.
|
|
34
|
|
Визначення ознак предметів, впізнавання
предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. Ігри на об’єднання
предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
|
|
35
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий