Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики
для 4 класу
35 годин (1год на тиждень)
(Згідно оновленої
програми з інформатики для 2-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уро-
ку
|
Дата
уроку
|
Тема
уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема
1. Графіка (6 год)
|
|||
1
|
|
Інструктаж з БЖ. Електронні
карти. Режими перегляду карт.
|
|
2
|
|
Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками,
океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого
характеру рідного краю).
|
|
3
|
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
|
4
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання
зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору
фону.
|
|
5
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору,
обертання, обрізання тощо.
|
|
6
|
|
Створення колажу із зображень.
|
|
Тема
2.
Текст (7 год)
|
|||
7
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки.
Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки,
коментар (помітки) у творі.
|
|
8
|
|
Середовище текстового редактора. Вдосконалення текстів
через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
|
9
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
|
|
10
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах.
|
|
11
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць.
|
|
12
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями,
зображеннями, схемами.
|
|
13
|
|
Поєднання елементів на аркуші текстового документа:
взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
|
Тема
3. Співпраця в Інтернеті (6год)
|
|||
14
|
|
Правила
безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та
віртуальним спілкуванням.
|
|
15
|
|
Електронна
пошта. Захист облікового запису. Культура листування.
|
|
16
|
|
Інформаційні
ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі.
|
|
ІІ семестр
|
|||
17
|
|
Навчальна діяльність
учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
|
18
|
|
Співпраця
в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування
та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
|
|
19
|
|
Служби
для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої
для співпраці
|
|
Тема
4.
Алгоритми з розгалуженням і
повторенням (8 год)
|
|||
20
|
|
Алгоритми з
розгалуженням.
|
|
21
|
|
Створення та виконання
алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для
дітей.
|
|
22
|
|
Цикли: повторення
задану кількість разів.
|
|
23
|
|
Повторення до виконання
умови. Алгоритми з циклами.
|
|
24
|
|
Створення та виконання
алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
|
25
|
|
Створення та виконання
алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі
програмування для дітей.
|
|
26
|
|
Сортування та
впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
|
27
|
|
Використання логічних
висловлювань з «якщо - то...».
|
|
28
|
|
Перетворення
інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з
використанням схем, діаграм.
|
|
29
|
|
Перетворення
інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
|
30
|
|
Передавання
інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач
інформації.
|
|
31
|
|
Складові
комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації.
|
|
32
|
|
Зберігання
інформації. Носії інформації.
|
|
33
|
|
Кодування
інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
34
|
|
Історія
виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
|
35
|
|
Підсумковий
урок.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий